26. října 2014

T- Real techniques

Ano, čtete správně. Jak jste mohli spatřit v mém wishlistu, přála jsem si sadu pořádných štětců. Zakoupila jsem tedy Sams´s Pick z webu http://www.beauty-bar.cz/. Sada obsahuje šest štětců a stála 889,-. Poštovné jsem díky možnosti osobního odběru neplatila.

Nejdřív jsem si říkala, že to je až moc pohádkové: koupit si celou sadu kvalitních štětců, v níž jeden vyjde na 148,-. U Real Techniques je to realita. Používám je už deset týdnů a nechci jiné :D


+ nevypadl ani chloupek
+ bílé zbarvení štětinek, takže vidíte přesnou barvu jakou nanášíte a zdali je špinavý
+ hustota
+ hebkost
+ celkové sestavení sady ( vystačím si s ní na běžné líčení )
+ design
+ barevné rozlišení štětců na tvář, celý obličej a oči

+ spolehlivost beauty-bar.cz
- balení bez pouzdra

Omlouvám se, ale nejsou všechny čerstvě umyté. (Umývám je postupně během týdne.) Alespoň je vidět, že je používám.


Sam´s pick je ideální základ. Představuji si, že do budoucna ho doplním o pár dražších kousků (MAC), které budu vyžadovat. Nicméně teď mi vyhovují. Jsou to moji absolutní miláčci. Jednoznačně doporučuji!

Vaše T-Vittorie