9. listopadu 2014

T- Nové obchodní centrum Quadrio

Ano, neodolala jsem a dnes jsem učinila návštěvu nového obchodního centra hned vedle My-je na Národní třídě. Panečku, byla jsem mile překvapena. Celé centrum chápu jako doplnění vedlejšího My Tesco.




Jako první jsme navštívili CCC obuv. Zde si maminka vybrala moc pěkné chelsea botky se slevou za pohádkových 600,- Kč.

Neunikla mi však ani lékárna. Učinila jsem nákup Bioderma krémů. Probíhá totiž akce Bioderma for everyone, čily každý měsíc je jeden výrobek za 99,-. Vzala jsem proto rovnou hned dva kusy. Jeden už doma mám a nemůžu si ho vynachválit.

Hned u vchodu narazíte na bleštivou prodejnu Dermacolu. Probíhala zde akce 25% sleva na VŠE!!! Sáhla jsem tedy po pudru o kterém jsem už hodně slyšela. Jedna dermatoložka mi radila, že je opravdu dobrý. Tak uvidíme. Už se těším na zítřejší líčení s ním :D


A nakonec Sephora. Maminka si tam nechala u Brow baru udělat obočí. Musím říct, že tento brow bar je nejlepší, co znám. Slečna byla moc milá a celé obočí upravila velmi pečlivě. Odvedla opravdu ukázkovou práci.

Zase po nějaké době jsem si užila nakupování. Hezký den a shoppujte!

:D T-Vittorie