31. prosince 2014

T- Objevy roku 2014

Tento článek je pouze o věcech, které jsem tento rok poznala a nechci bez nich příští rok být.


Při pohledu na tu spoustu věcí se sama sebe táži: Jak jsem mohla přežít bez nich?!?



1) Suchý šampon od Batiste je malý zázrak. Ráno, když nestíhám, je mým velkým pomocníkem. Nejlepší mi zatím přijde ORIGINAL, který je prakticky bez vůně (či zápachu).

2) Ryor sérum Aknestop. Perfektní, dokonalé, úžasné. Pěji na něj ódy každé ráno, kdy se budím bez akné. Vždy, když se mi zhorší pleť, namažu se jím -> ólala = pleť mi skvěle zachrání.

3) Gel na obočí Alverde: Nejvíce mi vyhovuje, jak je na obočí přirozený. Nepoužívám ho denně, ale když mám pocit, že moje obočí potřebuje trochu pomoct, pročísnu si ho jím. lehce mi ho dobarví a pěkně mi zbytek dne drží tvar.

4) L´oreal le blush: už jsem o ní psala v samostatném článku. Krásně rozzáří obličej.

5) Vichi termální voda: já jsem do léta tohoto ruku vůbec termální vody neznala, ale jsou super. Doplnila jsem jí mezi mou denní kosmetiku. Používám je ráno i večer. V letních dnech, jsem měla menší balení vždy po ruce. Po sportu na osvěžení jsou také výborné.

6) Pudr Dermacol: tak krásně voní, skvěle matuje a je velmi příjemný. Absolutně to, co od pudru očekávám.

7) řasenka MUFE: Největší plus si u mě získala tím, že vydrží beze změny na řasách celý den.

8) Bioderma micelární voda: co napsat? Asi jen, že čistit si pleť bez ní nemá smysl.

9) Lip butter od Labello: Láska na první natření :D. Je extrémě příjemné na rtech. Krásně je zvláční a hlavně nepřispívá k tvorbě šupinek. Na zimu ´must have´!

10) Tělová másla z The Body shopu: Jak jsem je mohla neznat?? Velký výběr vůní, nejsou mastná a krásněvyživí pokožku. Co víc si přát?

11) Maybelline Baby Lips: Tento balzám na rty je už trochu fenomén na blogerské scéně. Nejvíc jsem si oblíbila můj první v příchuti Cherry me.

12) Štětce Real Techniques: dokonalost sama! ještě mi z žádného nevypadl ani chloupek (vlastním je půl roku). Už nepoužívám jiné.

13) Tangle Teezer: mluví asi za vše, že už máme doma tři. Lepší hřebeny neznám.

14) Laky na nehty OPI: Jsem pro ně absolutně nadchnuta. Vydrží týden a krásně se lesknou. Celkově velmi pozitivně hodnotím celou značku. Mám ještě například rychloschnoucí kapky nebo olej na nehtovou kůžičku. Opravdu vidím velký rozdíl mezi produkty OPI a laky z drogérie.

15) Papírové pilníky na nehty: jsou hygienické, stojí pár korun a dokážu s nimi vytvořit požadovaný tvar. Mám oblíbený například tento od Essence.

Přeju vám šťastný nový rok a pokud jste ještě nezkusili nějakou z těchto patnácti věcí, běžte pro ně rychle do obchodu! Rozhodně neprohloupíte.
;) T-Vittorie