4. ledna 2015

T- Věci, o které chci obohatit svůj šatník

wishlist



wishlist by julianury featuring a wayfare

Každý bere svá novoroční přecevzetí s různou vážností. Už mě přestaly byvit ty typu: budu častěji cvičit, přečtu více knih,...atd. Stejně je dodržuji tak měsíc a potom je zase všechno při starém...
Hodnotila jsem si minulý rok a zjistila jsem, o kolik nových věcí mě odohatil. Vytvořila jsem typ předsevzetí, které se pokusím opravdu dodržet. Rozděluji si předsevzetí do jednotlivých okruhů. Prvním, které mám už zpracované je móda. Chci v průběhu roku doplnit svůj šatník o:

1) Nízké Conversky: S barvou se ještě rozhoduji mezi šedou a černou.
2) Brýle Ray ben: Sluneční brýle mi totiž příliš nesluší. Jediným tvarem, který mám pocit, že mi jde k obličeji, jsou klasické Raybenky. Jsou elegantní a univerzální. Prostě klasika.
3) Černé skinny jeansy a černé sportovní legíny.
4) Hodinky Daniel Wellington: Jsou tím, co už dlouho hledám. Zamilovala jsem se do nich na první pohled. Co dodat?...
5) Velice by se mi hodila kabelka typu ´shopper bag´. Chci, aby se do ní vešel sešit A4. Ideálně by byla úplně hladká, černá s řemínkem na rameno.
6) Černé, kvalitní, hladké, teplé kozačky, které by byly tak úzké aby se mi nevyzouvala pata. Pro mě zatím úkol skoro nadlický.
7) Baleríny s mokasínovým vykrojením: Mám s výběrem stejný problém jako u kozaček. Všechny se mi vyzouvají. Nejraši bych si koupila hladké černé nebo béžové.
8) Kožené šortky, protože moc ráda nosím kraťasy a myslím, že kožené by mohly být velmi efektní při kombinování s bílými hladkými topy.
9) Nutně potřebuju nový batoh do školy. Zatím ještě hledám, takže výsledek není konečný, nicméně se mi velmi líbí ty značky Herschel. Příjdou mi kvalitní a slušivé. Chci po něm, aby byl neutrální, mohla si ho vzít i ke kabátu a dlouho vydržel nápor těžkých učebnic.

Už se těším za rok, až si budu procházet, co jsem dodržela, na co jsem změnila názor a možná se najde i kousek, po kterém budu nadále jen toužit...

T-Vittorie


Paige Denim skinny jeans
$300 - brownsfashion.com


Zara boots
zara.com



H M loafer
$15 - hm.com




Daniel Wellington watch
$185 - theiconic.com.au


Ray Ban wayfare
piperlime.gap.com