4. ledna 2015

T- Kosmetika, kterou chci tento rok získat

wishlist



1) Jednoznačně chci vyzkoušet vlasové produkty značky Tony and Guy. Příliš lak na vlasy nepoužívám, zato jsem velmi zvědavá na pověstný See salt spray.

2) Kleštičky na řasy potřebuji. Neustále čekám, až budou v nějakém setu s řasenkou, ale asi se ještě dlouho načekám. Třeba se do té doby odhodlám a půjdu si je samostatně koupit. Uvidíme.

3) Začala jsem toužit po kvalitní tmavé rtěnce. Velmi dobré recenze čtu ze všech stran na značku Nars.

4) Korektor od Mac chci už dlouho, ale ještě jsem se neodhodlala ho koupit. Neustále objevuji nové, ale tento mi příjde projstě nejlepší. "Vitto, dojdi ho už konečně koupit!"

5) Odličovač očí nutně potřebuji vzhledem k tomu, že používám řasenku od MUFE. Zatím jsem měla jen dva a to Yves Rocher a tento od Mixy. Ten od YR je pro mě neskutečný propadák, ale to jindy... a od Mixy mi vyhovoval, takže půjdu asi znova do něj.

6) Kosmetiku Kiel 's a to konkrétně Utra facial cleanser a Ultra facial cream. Já prostě lepší kosmetiku nikdy na obličeji neměla. Vzhledem k tomu, že v současné době mám asi 6 krémů na obličej, tak s koupí ještě počkám, ale až dopotřebuji zásoby, jdu do toho!

Toť vše k mým kosmetickým snům. Ano, opravdu jsem se musela dost krotit, abych vybrala jen to nejpotřebnější. Snad se donutím a opravdu si koupím jen toto :D

T-Vittorie
Kiehl s face cleanser
bergdorfgoodman.com


Kiehl s face mask
barneys.com


Beauty product
$9.87 - toniandguy.com


Bobbi brown cosmetic
neimanmarcus.com


Nars cosmetic
sephora.com


Mac cosmetic
$24 - debenhams.com