25. ledna 2015

T- Zoot aneb secondhand blogerek

V sobotu jsem ráno úplně náhodou narazila na blogu Acupofstyle.com na zmínku o akci v výdejně radosti ZOOT. Jsem tak ráda, že jsem dorazila. Chvíli jsem ZOOT hledala, protože jsem omylem z metra vystoupila na špatnou stranu. Uvnitř prodejny bylo několik stojanů s oblečením za neskutečně nízké ceny. Vše vyprodávaly blogerky ze svých šatníků. Daly se tam pořídit opravdu pěkné kousky. Já jsem si nakonec odnesla dva skvělé svetříky a proužkaté tričko.



Ale co mě nadchlo nejvíc: přítomny byly i blogerky, takže jsem měla možnost prohodit pár slov s Niky z Acupofstyle.com. Je moc milá a sláva, kterou si za svůj blog spolu se sestrou obě zaslouží, jí vůbec nestoupla do hlavy. Naplnila mě skvělou náladou, že i dnes při vzpomínce vykouzlím na svém obličeji úsměv. Opravdu! Niky všechno bere tak pozitivně. O to jsem radši, že jsem si mohla odnést jeden svetřík z jejího šatníku. Budu ho nosit opravdu s láskou.


Akce se velmi podařila a doufám, že se budou pořádat i další. Moc ráda bych Niky ještě viděla. Snad se mi to někdy poštěstí.

T-Vittorie