28. ledna 2015

T- Můj šálek kávy

Před pár hodinami jsem seděla se svojí kamarádkou v kavárně Můj šálek kávy. Nachází se v Karlíně blízko stanice metra Křižíkova. Dočetla jsem se o ní na blogu Pavlíny Jágrové, která zde byla s Lucií z A cup of style, a protože na ní pěla chválu, chtěla jsem místo navštívit. Je to tam skvělé!




Z pěny na kvalitní kávě dokáží vykouzlit nádherné obrazce, srdíčka, vlnky...Beru to jako velmi milý detail. Sama jsem ochutnala výborný ovocný čaj, který mi přinesli v konvičce. Kamarádka si mimo kávy dala ještě  polévku. V denní nabídce byla rajská. Jako od babičky. Navíc servírují jí s krajícem čerstvého kváskového chleba.


A nábytek...můžete sedět na různých židlích, křesílkách, lavicí a u všemožných stolů a stolků. I přes to, že nábytek není jednotný, vypadá dohromady pěkně. Atmosféru dotváří spousta obrázků v bílých rámech na stěnách.


Tuto kavárnu nesmíte minout. Možná jste jí už navštívili, ale kdyby ne, určitě tak v co nejbližší době učiňte. Nebudete zklamáni!

T- Vittorie