31. ledna 2015

T- Péče o vlasy

Na úvod vás musím seznámit s mými vlásky: mám je nebarvené, přírodní blond, dlouhé, husté a hodně se mastící. Nemám tedy problém s kvalitou vlasů, ale s častým mytím. 




Šampony často střídám. Oblíbený mám kopřivový od Yves Rocher a k Vánoců jsem dostala šampon a kondicionér z The Body shop. Úžasně banánově voní a oba produkty jsou celkem hutné, což beru jako plus.
Když potřebuju vlasy vyživit, použiju masku. Svojí první jsem dostala letos na Vánoce. Je skvělá. Stačí mi na všechny vlasy malé množství, takže mi balení vydrží určitě hodně dlouho.
Vlasy si rozčesávám už jenom s Tangle Teezerem. Je pro ně nenahraditelným pomocníkem. Když chci mít krásné kadeře, navlním si je pomocí kulmy Remington. Mám jí už rok a půl. Skoro denně ji beru do ruky, ale přesto nejsou moje vlasy zničené. Její velká výhoda tkví v tom, že se vlasy volně natáčí na keramický kužel, takže se nelámou. Mohu také jednoduše korigovat, jak moc je chci mít kudrnaté/vlnité. Nejradši mám pro úpravu 180°C.
Pokud si stahuji vlasy do culíku nebo drdolu, používám zásadně černé gumičky a stejně barevné vlásenky. Nejlepší jsou tyhle gumičky z Rossmanu, které vydrží hodně, pevně udrží vlasy na místě a nemají stříbrnou spojku ( hodí se tak i ke zlatým šperkům).
Pro lesk vlasů mám malou vychytávku v podobě Bamboo oleje značky Alterna. Nádherně voní!
A protože mám vlasy hnedle mastné, naučila jsem se používat obden tento suchý šampon od Batiste. Nemusím si je mýt denně, ale přesto vypadají dobře. Nejpříjemnější mi zatím byl druh Clean, který nemá výraznou parfemaci.

Nyní už víte o mých vlasech vše. Doufám, že jsem vás trochu inspirovala. Všechny produkty mám ozkoušené a jsou opravdu dobré.

T-Vittorie